Klachten en Garantie

 

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:

justine@velsencards.nl

Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
       
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Garantie

Wij doen onze uiterste best om jou als klant onze producten in topconditie te leveren. Toch kan het wel eens voorkomen dat het product tijdens het versturen beschadigd raakt of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kan maken op garantie. Wettelijk ben je verplicht om binnen twee maanden na het constateren van het gebrek dit aan ons te melden. Indien het gebrek binnen de garantieperiode valt zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervangen van het product.